Android'in resmi İnstagram hesabı açıldı

Android artık İnstagram'da da olacak.

Dünyanın en popüler mobil işletim sistemlerinden Android resmi İnstagram hesabını kullanıma sundu. İşte haberin detayları.
Android instagram

Google'un, mobil işletim sistemi Android bu alanda en büyük payı elinde tutuyor. Mobil işletim sistemlerinden sadece İOS'un belli bir alanda rekabet edebildiği Anroid'in mobil işletim sistemleri alanında %80 oranında bir payı elinde tuttuğu tahmin ediliyor. Hal böyle olunca her geçen gün Android için talepler artmakla birlikte Android işletim sistemleriyle çalışan cihazları kullanan, kullanıcıların istedikleri zaman her platformda Android'in bir resmi hesabını görmel istiyor. Bunun son örneği İnstagram oldu. Zira uzun zamandan beri bu talep vardı ancak bunun hayata geçmesi bu günlere kaldı.

Ve artık Android'in İnstagram hesabı aktif

Yapılan bir duyuru ile birlikte Android'in İnstagram hesabının açıldığı duyuruldu. Kısa zaman içerisinde 10 bin takipçiyi bulan Android'in İnstagram hesabı bu alanda en çok takip edilen hesaplardan biri olması bekleniyor.
PAYLAŞ
Google+

YAZAR Umut

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder