blogger arama kutusu ekleme(resimli anlatım)

merheba arkadaşlar bu yazımızdada blogger derslerini yazmayı sürdürüyoruz blogger arama kutusu blog'unuza nasıl ekleyeceğinize resimli ve yazılı olarak sizlere göstermek istiyorum. blogger arama kutusu nedir öncelikle onu anlatalım blogunuzu ziyaret edenler eğer istediğini blogta rahat bulamiyorsa aradığını blogger arama kutusunu yazarak yani blog içinde aratarak daha rahat ulaşabilirler neredeyse her blog vardır bu özellik tabi bu özellik kendiğinden eklenmiyor bunu siz kendiniz eklemelisiniz. blogger arama kutusunu eklemeyi bilmiyorum nasıl ekleyebilirim diyen arkadaşlarımıza detaylı olarak yazacağım yazımızı okumalarını tavsiye ediyorum.



blogger arama kutusunu eklemek için blogger hesabımızla bloggera giriş yapalım bloggera giriş yaptıktan sonra blogger kontrol panelinde bulunan yerleşim yerine tıklıyoruz.
yerleşim yerine tıkladığımızda  bir çok gadged karşımıza gelir boş olan herhangi bir gadgede blogger arama kutusunu ekleyebilirsiniz benim resimde göstediğim gadgede eklediğinizde arama kutusu daha iyi bir yerde duracaktır.
işaretletlediğim gadgete tıkladığınızda karşınıza sağda pencerede gözüken bir yer gelir sayfayı biraz aşağıya çektikten sonra arama kutusu gözükür rsimdede görüyorsunuz zaten arama kutusuna tıklayın.
bahsettiğim yere tıkladığınızda karşınıza resimde gördüğünüz bir gelecektir burada bazı ayarlamaları değiştirebilirsiniz mesela bu blogda ara denilen yeri silip başka birşey yazabillirsiniz aklınıza gelen dikkat çekici bir yazabilirsiniz eve kaydet'e tıklayıp blog'u görüntüle diyelim.
evet blogu görüntüle dediğimizde  arama kutusu blogun hemen alt yerine gelmiş göze batmiyacak bir yere koydum yani görüntü kirliliği yaratmiyor ama siz isterseniz daha üst yerlere arama kutunuzu koya bilirsiniz.
PAYLAŞ
Google+

YAZAR Umut

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder