Blog'a logo ekleme (önplan resmi)

Bu yazımızda blogumuza logo nasıl resmi nasıl koyulur onu anlatmak istiyorum bu konu yeni blog açanlar için baya kafa karıştırıcı bir hal aldı internette dolaşan bazı yetersiz bilgiler zaten karışık kafaları daha karıştırıyor özellikle HTML konusu acemi blogger'lerin canını baya sıkıyor eminim sizde benim ilk blog açtığım gün gibi sabahlara kadar internette dolaşmışsınızdır ve çoğunuz hicbir son sonuç elde etmeden uyumuşunuzdur ben bu konuyu iyi bilen bir arkadaşınız olarak sizlere yardımcı olmak istiyorum.


Blog'unuzu yeni oluşturdunuz ve gereken ayarlamaları yapmak için çalışmalara başladınız blog'unuza bir logo yaptınız ve blog'unuzun ön planına koymak istiyorsunuz ama bunu yapmayı bilmiyorsunuz internette araştırdığınızda karşınıza çıkan karmaşık bilgiler logo'nuzun url'sini HTML bilmeistiyorum  bilmem body'nin neresine yapıştırın diyen yüzlerce yazı okudunuz ve blog'unuzun ayarlarıyla oynaya oynaya bazılarınız eminimki blog'unuzu bile yanlışlıkla bozmuşsunuz'dur ben açık sözlüyüm arkadaşlar kod yazan ve anlayan arkadaşlarımızın anlatımları tabiki çok kıymetlidir fakat kod yazmayı bilmeyen ve blog açmak isteyen ve sadece kendi bildiği konuları yayınlamak isteyen arkadaşlarımıza daha sadece bir anlatım lazım bu konuda yayın yapan arkadaşlarımız bunuda göz önünde bulundurmalarını istiyorum yeni blog açan blogger'lere  mutlaka logo eklemelerini tavsiye ediyorum logosu olan bir blog daha ilgi çekici olur ve illaki hd veya çok süper bir logo yapmanız gerekmeyebilir bazen mesela benim ilk blog'umun logosu paintle yapmıştım ve gayet güzel olmuştu tabi her paintle yapılan logo güzel olmayabilir günümüzde yüzlerce logo yapalabilen site ve program bulunmaktadır bunlardan herhangi birini kullanarak güzel işler çıkarabilirsiniz blog-kalemimin logosu çok harika olmazsa'da güzel duruyor en azından blog'la uğraşan profesyonel sayılan bir blogger olarak bu kendi görüşümdür ve bende normal bir logo programıyla on beş dakika'da falan yaptım ama iş logoyla bitmiyor konununuzla alakalı güzel yayınlar yapmalısınız ve blog okuyan ve takip eden takipçilerinize faydalı yayınlar yapmalısınız blog sadece bir video veya resim ekleyerek kullanıcı çekemezsiniz uzun metinler eklemelisiniz size tavsiyemdir.

İşlemimizi yine blog'umuzun yerleşim yerine tıklayarak yapacağızı ilk önce blog'umuzun kontrol paneline girelim burada bulunan gadgetler'den   header
düzenleye tıklayın eğer başlık eklemediyseniz düzenle yerine gadged ekle olacaktır.



sonra karşımıza gelen resim'dede gördüğünüz gibi burada bulunan iki farklı seçenekle logonuzu ekleyebilirsin birinci seçenek logunuzu bilgisayırınızdan yükleyebilirsin ikinci seçenek ise resminizin yani blog'unuzun url'sini yapıştırıp yükleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz



bilgisayrımız'da bulunan logo resmimizi ekleme için dosya seçe tıklayalım ve logomuzu seçip ekleyelim eğer logo resminizi URL olarak yükleyecekseniz dosya seçin hemen altında bulunan web'den aşağıdaki resim url'lerinden birini yapıştırın denilen yere logo'nuzun url'lesini yapıştırın.
Yukarıdaki resmimiz'dede gördüğünüz gibi logo resmimizi seçtik logo'nuzun nasıl görüneceğine dair üç seçenek bulunmaktadır başlık ve tanımın hemen arkasında veya başlık tanım yerine'yi seçmeyin çünkü logo'nuz görünmez resimden sonra açıklama yerleştir'i seçin ve kaydet'e tıklayın kaydedin ve çıkın.




Şimdi logumuzun blog'muza eklenmiş olarak görmek için blog'u görüntü'ye tıklayalım



Gördüğünüz gibi hiçbir kodla uğraşmadan ve çok çaba sarfetmeden kolayca logumuzu blog'muza ekledik..başka bir dersimiz'de görüşmek dileğiyle

PAYLAŞ
Google+

YAZAR Umut

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder